DRP (Dağıtım Kaynakları Planlaması) Ana Fonksiyonları Nelerdir ? - Lojistik Platform

Endüstri Mühendisliği ve Lojistik alanında çeşitli tanımlamalar ve yazılar içeren blog sitesi.

Hot

Post Top Ad

DRP (Dağıtım Kaynakları Planlaması) Ana Fonksiyonları Nelerdir ?

DRP (Dağıtım Kaynakları Planlaması) belli başlı ana fonksiyonları bulunmaktadır. DRP ana fonksiyonları şunlardır;
  • Hangi ürüne ne kadar, ne zaman ve nerede ihtiyaç duyulacağını ve bu ihtiyacın nasıl karşılanacağını bildirmektedir.
  • Hangi ürünün hangi dağıtım merkezleri arasında, ne miktarlarda, hangi taşıma araçları ile taşınacağını bildirmektedir.
  • İhtiyaç duyulan ürünün zamanında ve tam olarak karşılanabilmesi için alan, işçilik, araç-gereç ve ekipman ihtiyacının ne olduğunu bildirmektedir.
  • Hangi dağıtım merkezinde hangi ürün için ne kadar miktarda stok bulundurulması gerektiğini bildirmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad